Laatste weken overleven

17 juni 2017


Een afwezigheid van jewelste. Het schoolwerk overtrof me, ik ben schuldig. Ik had duizendenéén plannen in mijn hoofd, ideeën, inspiratie. Maar ik had geen tijd. En eigenlijk heb ik dat nog steeds niet. Ik wou meer foto's maken, zowel in mei als in juni, maar het kwam er gewoon nooit van. Ik wou gezonder eten, doelen stellen voor de zomer. Ik wou zoveel, dat het te veel werd.


En nu ben ik binnen twee weken klaar met school. Normaal gezien ga ik dan over naar het vijfde. Nog één weekje knallen, alles geven, in mezelf geloven en tonen dat ik het kan. De laatste moed bijeensprokkelen. En die heb ik nodig, zeker voor mijn examen wiskunde. 

Het aantal dagen tot de zomer mindert, en het is gek hoeveel zin ik er in heb, in de zomer. Ik ben van plan voor mezelf een wegwerpcamera aan te schaffen. Hiermee kan ik op scoutskamp heerlijke foto's maken, van kampvuren tot regenachtige tenten. 

Als jij zelf nog examens af te leggen hebt, succes! You can do it!

Liefs,

7 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat en leuk dat je even op mijn blog kijkt!
Liefs,

  1. Whaaa, Louise! Ik heb zo verdorie veel spijt gehad dat ik je blogjes een tijdje niet meer heb gelezen! Ze maken me telkens weer gelukkig! Ik begrijp het helemaal, dat je steeds minder schrijft omdat je er gewoon de tijd niet meer voor hebt! Vreselijk hè, ik mis het bloggen bij mezelf enorm, maar het lukt me gewoon nooit om even de tijd te vinden door alles wat er de laatste tijd op school is gegeven van taken! Ik ben heel blij dat jij dat wel kan doen! Ik ben benieuwd naar je volgende posts! Nog heel veel succes met de examens, Louise! You go girl! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een stomme periode, die examens. Ik zit ook vol met ideeën, dingen die ik wil doen en nog veel meer maar krijg gewoon de kans niet om dat allemaal uit te werken. Nog 1 laatste weekend, het volgende is het eindelijk vakantie, gelukkig geeft dat me wat motivatie. Anyways, ik weet dat je het kan! Toi Toi Toi!
    Liefs,
    Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super veel succes met je examens! Ik zag ook altijd op tegen dat van wiskunde, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen :p haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel veel succes nog de laatste weekjes!! Ik ben nu ook nog aan het blokken voor mijn laatste toetsen en dan is het eindelijk tijd voor die lange zomerdagen met leuke dingen om te doen (en over te schrijven)!

    Jij kunt het ook, let's do this! <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes nog!! Iedereen heeft wel eens van die periodes en voel je daar alsjeblieft niet schuldig over, dat is nergens voor nodig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaa, megaleuk een wegwerpcamera! Nog heel veel succes met de laatste loodjes! Zelf zit ik nu ook in de toetsweek, nog even en... ZOMER. (can't wait!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog heel veel succes in die laatste weken! En ook met de stress die komt bij het wachten op de uitslag, haha. Ik schrijf vandaag mijn laatste proefwerk, dus voor mij is het leren net gedaan. Ik ben benieuwd pm te lezen over je vakantieavonturen!

    BeantwoordenVerwijderen