Eerste maandje vakantie

21 juli 2017

Bijna een maand heb ik al vakantie. Ik heb heel wat fijne dagen achter de rug, ik volgde een animatorcursus, maakte zelf tiramisu met frambozen en aardbeien, ging babysitten, bezocht de plantentuin opnieuw, bleef gewoon lekker thuis, ... En nu staat mijn trekrugzak klaar, ik ga weer op mijn jaarlijkse scoutskamp!

















Afgelopen weekend was ik met vrienden van m'n ouders naar de zee in Nederland gegaan en hebben we Vlissingen bezocht. Het was er heel erg rustig, veel rustiger dan aan de Belgische kust! De kwaliteit van de foto's is jammer genoeg niet zo goed, dit komt omdat er een probleempje met mijn camera is waardoor ik vanaf nu weer foto's moet maken met mijn gsm. Vanaf vandaag zal ik weer voor 10 dagen weggaan en ik kan haast niet wachten!

Geniet nog van je vakantie!

Liefs,

8 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat en leuk dat je even op mijn blog kijkt!
Liefs,

  1. Toffe foto's, wowie! Allemaal heel erg Instagramwaardig :) Liefs & veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke plaatjes allemaal! Jij ook nog een hele fijne vakantie en veel plezier op scoutskamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt haast niet op dat je foto's met je gsm gemaakt zijn! Ik wens je heel veel plezier op scoutskamp, geniet er maar ten volle van! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto's zijn echt geweldig! Geniet jij er ook nog maar met volle teugen van!
    Kus,
    Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had helemaal niet door dat de foto's met je gsm waren gemaakt, ze zijn weer even prachtig als alijd! Geniet nog van je vakantie, hij vliegt zo snel voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's!! Oeh, Vlissingen is leuk. Jij ook nog een fijne vakantie even!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. suuuper fijne foto's! en Zeeland is zo mooi. ik kon je blog echt al lange tijd niet vinden, maar nu volg ik je :))

    BeantwoordenVerwijderen