Zomerse achtergronden

vrijdag, augustus 4










Ik had al een heel erg lange tijd dezelfde achtergrond op mijn gsm. Zonder juist te weten wat voor nieuwe achtergrond ik wou, kwam ik op het idee om net zoals Arjanne mijn eigen achtergronden te tekenen. Dus zo gezegd, zo gedaan en ik nam al mijn tekengerief erbij. Ik heb me weer helemaal laten inspireren door Pinterest, dus het zou volledig kunnen als je een plaatje herkend. En voor ik het vergeet, Arjanne, moest je dit lezen: ik hield mijn inspiratie uit jouw posts met je zelfgemaakte achtergronden, bedankt voor de inspiratie die je me gaf en sorry, omdat ik je zo goed als helemaal nadeed.




Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ahh wat leuk dat je ook je eigen achtergronden hebt gemaakt! Ik vind ze echt heel leuk geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt super leuk, wat fijn ook dat je ze zelf hebt getekend! 😉

    BeantwoordenVerwijderen